:( صبح امید
 
بچه مثبت

 من با وبم دچار مشکلاتی شدم (شاید برای شما هم پیش اومده باشه) به همین خاطر دارم یه تغییراتی میدم بعداً خبرتون می کنم 

قربان همگی بای تا صبح امید



نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت20:41---6 آذر 1390

هرگز فراموش نمی کنم
سخنانی که از چشمان تو شنیدم
می گویند چشمها هرگز
دروغ نمی گویند
اما من شیرین ترین دروغ ها را
از چشمان تو شنیدم
آن هنگام که می گفتند:
دوستت دارم….!


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:56---5 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااام
بچه مثبت میخوام که مثبت تر شیا تو این مدت
بدو بیا وبم
اپیدم
نظرتم راجع به برنامه ای که دارم واسه این مدت بگووووووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






        داغ کن - کلوب دات کام
جمعه 4 آذر 1390برچسب:صبح امید, :: 15:19
شکوهمند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
امکانات ويژه
  • مترجم گوگل

  • رنک پيچ در گوگل

    Free PageRank Checker
  • آمار وب سایت



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 159689
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1